Szakértőink személyesen segítenek.
Ha kérdése van ezzel a témával kapcsolatban, szívesen segítünk egyénre szabott tanácsokkal.
között érhet el minket
A rendeléseim
A megrendelés várhatóan 1-3 munkanapon belül érkezik meg. A rendelés visszaigazolásán kívül kap egy e-mailt, amelyen szerepel a rendelés szállítási száma, így online nyomon követheti a csomagot a futárszolgálatnál (GLS). A szállító partner felületén a szállítási cím a kiszállítás előtti napig módosítható, ami által a szállítási idő egy nappal hosszabbra módosul. A megrendelés státuszát megtalálja a "Folyamatban lévő rendelések" menüpont alatt.
Online webáruházunkon keresztül várjuk a rendelését, ami kényelmes, és garantálja, hogy a lehető leggyorsabban eljusson Önhöz a megrendelése. Ha nincs lehetősége online rendelni, akkor lépjen kapcsolatba velünk telefonon vagy e-mailben.
A megrendeléseket kizárólag házhozszállítással kézbesítjük, személyes átvételre nincsen lehetőség. Ha ezzel kapcsolatban kérdése vagy problémája merül fel, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk telefonon, ésmegpróbálunk segíteni.
A webáruházunkban történő megrendeléshez nem szükséges ügyfélként regisztrálni. Egyszerűen válassza a "Vendégként szeretnék rendelni" opciót a rendelési folyamatban.
Telefonon történő első megrendelés esetén az adatvédelmi törvény alapján írásos engedélyt kérünk az Ön személyes adatainak tárolásáról, hogy a megrendelést feldolgozhassuk.
Amíg a rendelését még nem csomagoltuk be, addig tudjuk módosítani a termékmennyiségeket, javítani a szállítási címet vagy törölni a megrendelést. Mivel a megrendeléseket a beérkezésük után szinte azonnal feldolgozzuk, javasoljuk, hogy igény esetén a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot (ideális esetben telefonon), hogy a módosításokat lehetőleg végre tudjuk hajtani. A szállító partner felületén a szállítási cím a kiszállítás előtti napig módosítható, ami által a szállítási idő egy nappal hosszabbra módosul.
Kap tőlünk egy e-mailt, amelyben visszaigazoljuk a megrendelés beérkezését. A csomag általában 1-3 munkanap múlva érkezik meg a kívánt szállítási címre.
Ha az átutalás fizetési módot választotta, a megrendelést akkor tudjuk elküldeni, ha a bankszámlánkra beérkezett a számla ellenértéke.
Fizetési módok
Hitelkártyával, Apple Pay-jel, Google Pay-jel, átutalással vagy utánvéttel tud webáruházunkban fizetni. Ha kérdése merülne fel a fizetéssel kapcsolatban, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
A számlát emailben kapja meg, miután a rendelést teljesítettük.
Erre a bankszámlára utalja a a rendelése ellenértékét:
11600006-00000000-34910100
Evanor Korlátolt Felelősségű Társaság
IBAN: HU88 1160 0006 0000 0000 3491 0100
BIC: GIBAHUHB
Erste Bank Zrt., Budapest 1138
Népfürdő u. 24-26
Átutalásnál kérjük adja meg hivatkozásként a rendelés vagy a díjbekérő számát.
A csomagot a fizetés beérkezése után azonnal, általában még ugyanazon a munkanapon elküldjük.
Szállítás és kézbesítés
Magánvásárlóként a 30 000 Ft vagy afeletti értékű rendelés esetén Magyarország területén belül ingyenes szállítunk. 20 000 Ft alatt 990 Ft, 20-30 000 Ft között pedig 490 Ft szállítási költséget számolunk fel.
Ha bármilyen kérdése van a szállítással kapcsolatban, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
A csomagokat a GLS futárszolgálattal szállítjuk. Lehetőséget biztosítunk a Magyar Postával való kiszállításra is (házhoz, csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve), ezirányú igényét a rendelés folyamata közben, a megjegyzés rovatban tudja jelezni.
Igen, igénybe veheti a GLS vagy Magyar Posta csomagpont vagy csomagautomata szolgáltatását. A rendelési folyamat során a Megjegyzés rovatban tudja jelezni ezirányú szándékát.
Kérjük, mindenképpen gondoskodjon róla, hogy a megrendelést követő 1-3 munkanapon a megadott szállítási címen Ön vagy megbízottja át tudja venni a csomagot és legyen elérhető telefonon a futár számára.
Amennyiben a futár nem tudja kézbesíteni a megrendelést, két egymást követő napon újra próbálkozik a kiszállítással, vagy megpróbálja felvenni Önnel a kapcsolatot. Amennyiben nem sikerül a kézbesítés, a csomag visszaküldésre kerül. Mivel ez a folyamatan igen költséges, kérjük, fokozottan figyeljen az elérhetőségre.
A csomag általában a megrendelés beérkezését követő 1-3 munkanapon belül megérkezik a szállítási címre.
E-mailben megkapja a megrendeléséhez tartozó csomagszámot. Ezt a számot használhatja a csomag online nyomon követéséhez a futárszolgálat (GLS) vagy a Magyar Posta weboldalán. A futárszolgálat e-mailben is küld egy linket a csomag nyomonkövetéséhez, illetve sms-ben is értesíti Önt a csomag érkezéséről.
A magyar Naturavetal® webáruházból Magyarországon belüli címekre tudunk szállítani.
A Naturavetal® Európa számos országában képviselteti magát, ahol a helyi Naturavetal® webáruházakból tud rendelni. Erről itt talál további információkat.
Amennyiben nem talál a keresett célországban Naturavetal® webáruházat, lépjen velünk kapcsolatba.
Visszaküldés és visszatérítés
Az áru átvételét követően 14 napos elállási joggal élhet. Ezen időszakon belül a bontatlan, sértetlen termékeket saját költségén visszajuttathatja hozzánk. Az elállási jogáról itt nyújtunk részletes tájékoztatást. Kérjük, hogy lépjen velünk kapcsolatba, mielőtt feladja a visszárut postán.
Kétféle lehetőség van a termékek visszaküldésére:
- Ön elviszi a csomagot az Ön által választott csomagküldő szolgáltatóhoz vagy postahivatalba, raktárunk címére feladja a csomagot és a helyszínen kifizeti a visszaküldés költségeit.
- A GLS futárszolgálat elhozza Öntől a csomagot előzetes egyeztetés alapján. Ennek a szolgáltatásnak az árát levonjunk az termékek árának visszatérítéséből.
Ha lehetséges, kérjük, használja az eredeti kartont a visszaküldéshez. A termékeket körültekintően párnázza körbe tömőanyaggal, hogy azok sértetlenül érkezzenek meg raktárunkba, mert csak ebben az esetben tudjuk elfogadni az elállást és visszatéríteni a termékek árát. Kérjük, ügyeljen arra is, hogy a csomagoláson lévő összes korábbi címkét ragassza át vagy húzza át filctollal.
Amennyiben élni kíván elállási jogával, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba, hogy a további lépéseket és a visszaküldési címet leegyeztessük.
A jóváírást átutalás útján térítjük meg, kérjük ehhez küldje el bankszámlaszámát.
A jóváírást általában legkésőbb egy héttel azután kapja meg, hogy a visszaküldött árut megkaptuk és annak sértetlenségét ellenőriztük.
Kérjük, készítsen fotókat a sérülésről, hogy tisztázni tudjuk a káresetet a szállítási szolgáltatónkkal. A kár mértékétől függően egyeztetünk Önnel a kártérítés további lépéseiről.
Ha Ön a csomagküldő szolgáltatónak kézbesítési engedélyt ad harmadik személy részére, akkor nem tudunk felelősséget vállalni azért, ha Ön később a csomagot sérülten kapja meg, vagy esetleg nem találja meg a csomagot.
Sajnos a szállítás alatt a konzervodobozok saját súlyuk alatt meghorpadhatnak, ha nagyobb ütésnek van kitéve a doboz, mégha ez a külső kartonon nem is látszik meg. Ez viszont nem jelenti azt, hogy a tartalom kiváló minősége megváltozna. A horpadás ellenére nyugodtan megetetheti az eledelt a kutyával.
Tárolás és eltarthatóság
Szárazeledelünk szavatossági ideje a gyártástól számított 6 hónap. A konzervek (tiszta húsos konzervek, komplett menük és kölyökmenük), húsroládok és snackek átlagos eltarthatósági ideje a gyártástól számított 1 év. A kutyakekszek szavatossági ideje 4 hónap, szintén a gyártás dátumától számítva. Néhány kiegészítő termékünk eltarthatósági ideje akár 2 év is lehet.
Webáruházunkban az egyes termékek oldalán a termékleírás alatt minden fontos információt megtalál a szavatossági időre vonatkozóan.
Az optimális eltarthatóság érdekében javasoljuk, hogy a szárazeledelt az eredeti csomagolásban tárolja, ne használjon további műanyag tárolót, és egyszerűen "tekerje össze" a felbontott eledeles zsákot a tetején. Kérjük, hogy a zsákot hűvös és száraz helyen, 25°C alatt tárolja.
Konzervdobozos eledeleinket és hústroládainkat is hűvös és száraz helyen, 25°C alatt kell tárolni. Minden más termék, például a rágósnackek, jutalomfalatok és az étrendkiegészítők esetében elegendő a száraz tárolás.
A Naturavetal® nedves eledelek valamennyi fajtája lefagyasztható (1x) kisebb adagokban és szobahőmérsékletre felolvasztva normál módon etethetők.
Az ügyfélfiókom
Miután kosarába helyezte a termékeket és a "fizetés" lehetőséget kiválasztja, lehetősége nyílik regisztrálni és ügyfélfiókot létrehozni, vagy vendégként rendelni. Töltse ki az összes kötelező mezőt, hogy új Naturavetal® vásárlói fiókot hozzon létre, és állítson be egy jelszót. A címadatai ezután már el lesznek tárolva a következő megrendeléseihez, és nem kell majd újra megadnia őket, hanem egyszerűen bejelentkezhet az ügyfélfiókjába, mielőtt pár lépésben befejezné a rendelési folyamatot.
Természetesen létrehozhat egy ügyfélfiókot anélkül is, hogy azonnal rendelnie kellene. Ehhez egyszerűen kattintson a menü tetején található "emberke“ ikonra. Itt nemcsak bejelentkezhet, hanem lehetősége van egy teljesen új ügyfélfiók létrehozására is.
Egyszerűen jelentkezzen be ügyfélfiókjába, és nyissa meg a "Személyes adatok szerkesztése" linket. Ott lesz lehetősége új jelszó megadására.
Kérjük, ellenőrizze, hogy a helyes e-mail címet és jelszót adta-e meg. Ha nem emlékszik a jelszavára, kattintson az "Elfelejtett jelszó" gombra. Ha elakadna, kérjük, hívjon minket a 06 70 883 4343-as telefonszámon.
elentkezzen be ügyfélfiókjába. A "Számlázási és szállítási címek szerkesztése" pontban lehetősége van a meglévő címek szerkesztésére, alapértelmezettként való beállítására vagy eltávolítására.
Igen, bármikor értesíthet minket e-mailben vagy telefonon, ha törölni szeretné a nálunk vezetett ügyfélfiókját. A törlést elektronikus úton is kezdeményezheti ügyfélfiókjában.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a kereskedelmi törvénykönyv és az adótörvénykönyv értelmében a megfelelő könyvelés részeként továbbra is kötelesek vagyunk a szükséges személyes adatokat megőrizni a kifizetett számláira vonatkozóan. Ezenkívül a jogi igények érvényesítéséhez, gyakorlásához és végrehajtásához szükséges adatokat továbbra is tárolni szükséges. Az ehhez szükséges adatokat a további feldolgozáshoz zároljuk.
Természetesen csak azokat a személyes adatokat őrizzük meg, amelyek a fentiekben vázolt megőrzési kötelezettségekhez szükségesek. A törvényes megőrzési időszakok lejárta után az adatokat azonnal töröljük. Ehhez nincs szükség az Ön részéről ismételt törlési kérelemre.
Jelentkezzen be ügyfélfiókjába. Fiókja kezdőlapján láthatja a jelenleg még aktív megrendeléseket és a legutóbbi megrendeléseit, beleértve az összes eddig megrendelt terméket.
Hírlevél
Kattintson ide a hírlevélre való feliratkozáshoz. Egyszerűen adja meg az email címet, a kereszt- és vezetéknevét és egy visszaigazolás után máris felkerül a levelezőlistára.
A hírlevélről a hírlevél alján található "Leiratkozás a hírlevélről" linkre kattintva tud leiratkozni.
Ezen kívül küldhet nekünk egy e-mailt a info@naturavetal.hu címre, vagy hívjon minket a 06 70 883 4343-as telefonszámon, és töröljük Önt a hírlevél listáról.
Kapcsolat
Hétfőtől péntekig 8.00 és 16.00 óra között a 06 70 883 4343-as telefonszámon vagy az info@naturavetal.hu e-mail címen érhet el minket.
Szakértő csapatunk szívesen segít Önnek minden kutya- és macskaetetéssel kapcsolatos kérdésben. Keressen minket hétfőtől péntekig 08.00 és 16.00 között a 06 70 883 4343-as telefonszámon, vagy írjon nekünk az info@naturavetal.hu címre.
Általában a beérkezés napján feldolgozzuk a megkereséseket. Hétvégén és ünnepnapokon a feldolgozás a következő munkanapon történik.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot hétfőtől péntekig 08.00 és 16.00 között a 06 70 883 4343-as telefonszámon, vagy írjon nekünk az info@naturavetal.hu címre, vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.
Szakértőink személyesen segítenek.
Ha kérdése van ezzel a témával kapcsolatban, szívesen segítünk egyénre szabott tanácsokkal.
között érhet el minket