Naturavetal Logo

Ügyfélszolgálat - gyakori kérdések

Naturavetal® szakértői tanácsadás

Szakértőink személyesen segítenek.

Ha kérdése van ezzel a témával kapcsolatban, szívesen segítünk egyénre szabott tanácsokkal. 

Hétfőtől péntekig 8.00 és 16.00 óra
között érhet el minket

A rendeléseim

Milyen gyorsan szállítják ki a rendelésemet?

A megrendelés várhatóan 1-3 munkanapon belül érkezik meg. A rendelés visszaigazolásán kívül kap egy e-mailt, amelyen szerepel a rendelés szállítási száma, így online nyomon követheti a csomagot a futárszolgálatnál (GLS). A szállító partner felületén a szállítási cím a kiszállítás előtti napig módosítható, ami által a szállítási idő egy nappal hosszabbra módosul. A megrendelés státuszát megtalálja a "Folyamatban lévő rendelések" menüpont alatt.

Hogyan rendelhetek?

Online webáruházunkon keresztül várjuk a rendelését, ami kényelmes, és garantálja, hogy a lehető leggyorsabban eljusson Önhöz a megrendelése. Ha nincs lehetősége online rendelni, akkor lépjen kapcsolatba velünk telefonon vagy e-mailben. 

Személyesen is átvehetem a rendelésemet?

A megrendeléseket kizárólag házhozszállítással kézbesítjük, személyes átvételre nincsen lehetőség. Ha ezzel kapcsolatban kérdése vagy problémája merül fel, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk telefonon, ésmegpróbálunk segíteni. 

Létre kell hoznom egy ügyfélfiókot a rendelésem leadásához?

A webáruházunkban történő megrendeléshez nem szükséges ügyfélként regisztrálni. Egyszerűen válassza a "Vendégként szeretnék rendelni" opciót a rendelési folyamatban. 

Telefonon történő első megrendelés esetén az adatvédelmi törvény alapján írásos engedélyt kérünk az Ön személyes adatainak tárolásáról, hogy a megrendelést feldolgozhassuk.

Megváltoztathatom vagy törölhetem a rendelésemet, ha még nem szállították ki?

Amíg a rendelését még nem csomagoltuk be, addig tudjuk módosítani a termékmennyiségeket, javítani a szállítási címet vagy törölni a megrendelést. Mivel a megrendeléseket a beérkezésük után szinte azonnal feldolgozzuk, javasoljuk, hogy igény esetén a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot (ideális esetben telefonon), hogy a módosításokat lehetőleg végre tudjuk hajtani. A szállító partner felületén a szállítási cím a kiszállítás előtti napig módosítható, ami által a szállítási idő egy nappal hosszabbra módosul.

Mi történik a rendelés befejezése után?

Kap tőlünk egy e-mailt, amelyben visszaigazoljuk a megrendelés beérkezését. A csomag általában 1-3 munkanap múlva érkezik meg a kívánt szállítási címre. 

Ha az átutalás fizetési módot választotta, a megrendelést akkor tudjuk elküldeni, ha a bankszámlánkra beérkezett a számla ellenértéke. 

Fizetési módok

Milyen fizetési lehetőségeim vannak?

Hitelkártyával, Apple Pay-jel, Google Pay-jel, átutalással vagy utánvéttel tud webáruházunkban fizetni. Ha kérdése merülne fel a fizetéssel kapcsolatban, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz

Hogyan kapom meg a számlát?

A számlát emailben kapja meg, miután a rendelést teljesítettük. 

Melyik számlára utalhatom a rendelésem árát?

Erre a bankszámlára utalja a a rendelése ellenértékét:

11600006-00000000-34910100
Evanor Korlátolt Felelősségű Társaság 

IBAN: HU88 1160 0006 0000 0000 3491 0100
BIC: GIBAHUHB

Erste Bank Zrt., Budapest 1138
Népfürdő u. 24-26

Átutalásnál kérjük adja meg hivatkozásként a rendelés vagy a díjbekérő számát.

Mikor szállítják ki a csomagomat, ha átutalást választottam fizetési módként?

A csomagot a fizetés beérkezése után azonnal, általában még ugyanazon a munkanapon elküldjük. 

Szállítás és kézbesítés

Fizetnem kell a szállítási költségeket?

Magánvásárlóként a 30 000 Ft vagy afeletti értékű rendelés esetén Magyarország területén belül ingyenes szállítunk. 20 000 Ft alatt 990 Ft, 20-30 000 Ft között pedig 490 Ft szállítási költséget számolunk fel.

Ha bármilyen kérdése van a szállítással kapcsolatban, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Melyik szállítási szolgáltatót használják a csomagok küldésére?

A csomagokat a GLS futárszolgálattal szállítjuk. Lehetőséget biztosítunk a Magyar Postával való kiszállításra is (házhoz, csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve), ezirányú igényét a rendelés folyamata közben, a megjegyzés rovatban tudja jelezni. 

Rendelhetek GLS vagy Posta csomagpontra vagy csomagautomatába?

Igen, igénybe veheti a GLS vagy Magyar Posta csomagpont vagy csomagautomata szolgáltatását. A rendelési folyamat során a Megjegyzés rovatban tudja jelezni ezirányú szándékát.

Mi történik, ha nem tudom átvenni a csomagot?

Kérjük, mindenképpen gondoskodjon róla, hogy a megrendelést követő 1-3 munkanapon a megadott szállítási címen Ön vagy megbízottja át tudja venni a csomagot és legyen elérhető telefonon a futár számára.

Amennyiben a futár nem tudja kézbesíteni a megrendelést, két egymást követő napon újra próbálkozik a kiszállítással, vagy megpróbálja felvenni Önnel a kapcsolatot. Amennyiben nem sikerül a kézbesítés, a csomag visszaküldésre kerül. Mivel ez a folyamatan igen költséges, kérjük, fokozottan figyeljen az elérhetőségre. 

Milyen hosszú a szállítási idő?

A csomag általában a megrendelés beérkezését követő 1-3 munkanapon belül megérkezik a szállítási címre. 

Hol tudom nyomonkövetni a rendelésemet?

E-mailben megkapja a megrendeléséhez tartozó csomagszámot. Ezt a számot használhatja a csomag online nyomon követéséhez a futárszolgálat (GLS) vagy a Magyar Posta weboldalán. A futárszolgálat e-mailben is küld egy linket a csomag nyomonkövetéséhez, illetve sms-ben is értesíti Önt a csomag érkezéséről.

Külföldre is kiszállíttathatom a rendelésemet?

A magyar Naturavetal® webáruházból Magyarországon belüli címekre tudunk szállítani.

A Naturavetal® Európa számos országában képviselteti magát, ahol a helyi Naturavetal® webáruházakból tud rendelni. Erről itt talál további információkat.

Amennyiben nem talál a keresett célországban Naturavetal® webáruházat, lépjen velünk kapcsolatba. 

Visszaküldés és visszatérítés

Visszaküldhetem a már kiszállított termékeket?

Az áru átvételét követően 14 napos elállási joggal élhet. Ezen időszakon belül a bontatlan, sértetlen termékeket saját költségén visszajuttathatja hozzánk. Az elállási jogáról itt nyújtunk részletes tájékoztatást. Kérjük, hogy lépjen velünk kapcsolatba, mielőtt feladja a visszárut postán.

Hogyan küldhetem vissza a termékeket?

Kétféle lehetőség van a termékek visszaküldésére: 

  1. Ön elviszi a csomagot az Ön által választott csomagküldő szolgáltatóhoz vagy postahivatalba, raktárunk címére feladja a csomagot és a helyszínen kifizeti a visszaküldés költségeit. 
  2. A GLS futárszolgálat elhozza Öntől a csomagot előzetes egyeztetés alapján. Ennek a szolgáltatásnak az árát levonjunk az termékek árának visszatérítéséből. 

    Ha lehetséges, kérjük, használja az eredeti kartont a visszaküldéshez. A termékeket körültekintően párnázza körbe tömőanyaggal, hogy azok sértetlenül érkezzenek meg raktárunkba, mert csak ebben az esetben tudjuk elfogadni az elállást és visszatéríteni a termékek árát. Kérjük, ügyeljen arra is, hogy a csomagoláson lévő összes korábbi címkét ragassza át vagy húzza át filctollal.
Hová küldjem a csomagot, ha vissza szeretném küldeni a termékeket?

Amennyiben élni kíván elállási jogával, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba, hogy a további lépéseket és a visszaküldési címet leegyeztessük. 

Hogyan kapom vissza a pénzem visszaküldés esetén?

A jóváírást átutalás útján térítjük meg, kérjük ehhez küldje el bankszámlaszámát.

Mennyi időbe telik, amíg megkapom a jóváírt összeget?

A jóváírást általában legkésőbb egy héttel azután kapja meg, hogy a visszaküldött árut megkaptuk és annak sértetlenségét ellenőriztük.

Mi a teendő, ha a termékek a szállítás miatt sérülten érkeznek meg?

Kérjük, készítsen fotókat a sérülésről, hogy tisztázni tudjuk a káresetet a szállítási szolgáltatónkkal. A kár mértékétől függően egyeztetünk Önnel a kártérítés további lépéseiről.

Mit kell figyelembe vennem, ha jóváhagyom a GLS-nek, hogy másnak adja le a csomagot?

Ha Ön a csomagküldő szolgáltatónak kézbesítési engedélyt ad harmadik személy részére, akkor nem tudunk felelősséget vállalni azért, ha Ön később a csomagot sérülten kapja meg, vagy esetleg nem találja meg a csomagot. 

Megetethetem az eleldelt behorpadt konzervekből?

Sajnos a szállítás alatt a konzervodobozok saját súlyuk alatt meghorpadhatnak, ha nagyobb ütésnek van kitéve a doboz, mégha ez a külső kartonon nem is látszik meg. Ez viszont nem jelenti azt, hogy a tartalom kiváló minősége megváltozna. A horpadás ellenére nyugodtan megetetheti az eledelt a kutyával.

Tárolás és eltarthatóság

Mennyi a termékek szavatossági ideje?

Szárazeledelünk szavatossági ideje a gyártástól számított 6 hónap. A konzervek (tiszta húsos konzervek, komplett menük és kölyökmenük), húsroládok és snackek átlagos eltarthatósági ideje a gyártástól számított 1 év. A kutyakekszek szavatossági ideje 4 hónap, szintén a gyártás dátumától számítva. Néhány kiegészítő termékünk eltarthatósági ideje akár 2 év is lehet. 

Webáruházunkban az egyes termékek oldalán a termékleírás alatt minden fontos információt megtalál a szavatossági időre vonatkozóan. 

Hogyan tároljam a Naturavetal® termékeket?

Az optimális eltarthatóság érdekében javasoljuk, hogy a szárazeledelt az eredeti csomagolásban tárolja, ne használjon további műanyag tárolót, és egyszerűen "tekerje össze" a felbontott eledeles zsákot a tetején. Kérjük, hogy a zsákot hűvös és száraz helyen, 25°C alatt tárolja. 

Konzervdobozos eledeleinket és hústroládainkat is hűvös és száraz helyen, 25°C alatt kell tárolni. Minden más termék, például a rágósnackek, jutalomfalatok és az étrendkiegészítők esetében elegendő a száraz tárolás.

Mennyi ideig tarthatóak el a nyitott konzervdobozok és húsroládok a hűtőszekrényben?

A felbontott konzervek és roládok 3-4 napig tárolhatók a hűtőben. A 400g-os és 800g-os konzervdobozokhoz ingyenes szilikon fedelet is adunk az optimális hűtőben való tároláshoz. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, ha még nem kapott a konzerves termékek mellé Naturavetal® konzervtetőt. 

Lefagyaszthatom a Naturavetal® termékeket, és később felolvasztva megetethetem őket?

A Naturavetal® nedves eledelek valamennyi fajtája lefagyasztható (1x) kisebb adagokban és szobahőmérsékletre felolvasztva normál módon etethetők.

Az ügyfélfiókom

Hogyan hozhatok létre új ügyfélfiókot?

Miután kosarába helyezte a termékeket és a "fizetés" lehetőséget kiválasztja, lehetősége nyílik regisztrálni és ügyfélfiókot létrehozni, vagy vendégként rendelni. Töltse ki az összes kötelező mezőt, hogy új Naturavetal® vásárlói fiókot hozzon létre, és állítson be egy jelszót. A címadatai ezután már el lesznek tárolva a következő megrendeléseihez, és nem kell majd újra megadnia őket, hanem egyszerűen bejelentkezhet az ügyfélfiókjába, mielőtt pár lépésben befejezné a rendelési folyamatot. 

Természetesen létrehozhat egy ügyfélfiókot anélkül is, hogy azonnal rendelnie kellene. Ehhez egyszerűen kattintson a menü tetején található "emberke“ ikonra. Itt nemcsak bejelentkezhet, hanem lehetősége van egy teljesen új ügyfélfiók létrehozására is.

Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat?

Egyszerűen jelentkezzen be ügyfélfiókjába, és nyissa meg a "Személyes adatok szerkesztése" linket. Ott lesz lehetősége új jelszó megadására.

Mit tegyek, ha nem tudok bejelentkezni?

Kérjük, ellenőrizze, hogy a helyes e-mail címet és jelszót adta-e meg. Ha nem emlékszik a jelszavára, kattintson az "Elfelejtett jelszó" gombra. Ha elakadna, kérjük, hívjon minket a 06 70 883 4343-as telefonszámon.

Hol tudom módosítani a számlázási és szállítási címemet?

elentkezzen be ügyfélfiókjába. A "Számlázási és szállítási címek szerkesztése" pontban lehetősége van a meglévő címek szerkesztésére, alapértelmezettként való beállítására vagy eltávolítására.

Törölhetem az ügyfélfiókomat?

Igen, bármikor értesíthet minket e-mailben vagy telefonon, ha törölni szeretné a nálunk vezetett ügyfélfiókját. A törlést elektronikus úton is kezdeményezheti ügyfélfiókjában

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a kereskedelmi törvénykönyv és az adótörvénykönyv értelmében a megfelelő könyvelés részeként továbbra is kötelesek vagyunk a szükséges személyes adatokat megőrizni a kifizetett számláira vonatkozóan. Ezenkívül a jogi igények érvényesítéséhez, gyakorlásához és végrehajtásához szükséges adatokat továbbra is tárolni szükséges. Az ehhez szükséges adatokat a további feldolgozáshoz zároljuk.

Természetesen csak azokat a személyes adatokat őrizzük meg, amelyek a fentiekben vázolt megőrzési kötelezettségekhez szükségesek. A törvényes megőrzési időszakok lejárta után az adatokat azonnal töröljük. Ehhez nincs szükség az Ön részéről ismételt törlési kérelemre. 

Hol láthatom, hogy mit rendeltem legutóbb?

Jelentkezzen be ügyfélfiókjába. Fiókja kezdőlapján láthatja a jelenleg még aktív megrendeléseket és a legutóbbi megrendeléseit, beleértve az összes eddig megrendelt terméket. 

Hírlevél

Hogyan iratkozhatok fel a hírlevélre?

Kattintson ide a hírlevélre való feliratkozáshoz. Egyszerűen adja meg az email címet, a kereszt- és vezetéknevét és egy visszaigazolás után máris felkerül a levelezőlistára. 

Leiratkozhatok a hírlevélről?

A hírlevélről a hírlevél alján található "Leiratkozás a hírlevélről" linkre kattintva tud leiratkozni.

 Ezen kívül küldhet nekünk egy e-mailt a info@naturavetal.hu címre, vagy hívjon minket a 06 70 883 4343-as telefonszámon, és töröljük Önt a hírlevél listáról.

Kapcsolat

Hogyan és mikor érhetem el az ügyfélszolgálatot?

Hétfőtől péntekig 8.00 és 16.00 óra között a 06 70 883 4343-as telefonszámon vagy az info@naturavetal.hu e-mail címen érhet el minket.

Kérdéseim vannak az etetéssel kapcsolatban - hová forduljak?

Szakértő csapatunk szívesen segít Önnek minden kutya- és macskaetetéssel kapcsolatos kérdésben. Keressen minket hétfőtől péntekig 08.00 és 16.00 között a 06 70 883 4343-as telefonszámon, vagy írjon nekünk az info@naturavetal.hu címre.

Mennyi időbe telik az e-maileim és a kapcsolatfelvételi kérdéseim feldolgozása?

Általában a beérkezés napján feldolgozzuk a megkereséseket. Hétvégén és ünnepnapokon a feldolgozás a következő munkanapon történik.

Nem találta meg, amit keresett?

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot hétfőtől péntekig 08.00 és 16.00 között a 06 70 883 4343-as telefonszámon, vagy írjon nekünk az info@naturavetal.hu címre, vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.